自己改革を目指して

自己分析を繰り返し短所を改善していく過程を見守る&活かせる事は共有していくブログ。

声が枯れるとGoogleは嫌がる事実。笑

ピリオドがビデオになっていったり途中から怪奇的になります。そして手紙みたくなってきて最後に言ったRegards,は認識。

以下参照。笑

hey google do you have enough brain to read the situation?  I am using OK Google. yes I know my device is set in English but often using  Japanese videos videos and also I have a Japanese keyboard on the Lucian keyboard on the Sylvester cave old videos videos so I wanted  yeah to change this function him into Japanese Bardem how do you think I'll giga question?  any other song my Sarot is parked like now it causes my voice my pronunciation home and it affect your call granny song  it is the most saddest things for me videoed do you have like a musket boys like Japanese by now my voice is really not hire  but I have hard except Japanese LOL boys is more better thought some how are your musket boys billiard saw I have one question to you OK gaga you are  i'm from dick up Japanese Japanese voice so funny Stephanie's cause the boys like anime question him I am the lyrics have fries by you are sucks call Venetia of my socks voice  extranet some mock but I have to obey to your function because of Anthony having my process some of English stuff I mean you recover from my song  and my voice video out thanks cougar, regards, enter 

 

前回のブログとの認識の差がえぐすぎます笑 

Google音声認識のコツはいい声を出さなきゃみたいな事を意識しないこと。もうね、目を瞑ってよろし。笑 特に緊張しがちな人は。

それにしてもこれは酷すぎて思わずこの音声認識(設定オス)に疑問を投げかけた笑 返ってこないのに笑

 

お前は日本人男子だけがこぞって好む高音ボイスオタクか?アニメぐらいがいいんか?

と笑 

 

時を戻しまっせ。

最初の話題はデバイスを英語に設定しているけども日本語とロシア語とスウェーデン語のキーボードがあるからジャパニーズカモンぐらいのノリで日本語に変換できないのか問題を書こうとしたわけで。

そしたらGoogleが私の喉のガラガラボイスを拾わなすぎてテーマを変更。笑

なぜなら本来ならガラガラまでいかなくとももう日本以外だと低音ボイスが凄まじく圧倒的に好かれるから。たまーに高音ボイス(エマワトソンとか)はいるけども高音で褒められることはないの。

 

そう、前述した高音ボイス(そこらへんにたくさんいるでしょ笑)ガールが好きなのはガチで日本人だけなのね。

 

というか聞き慣れていない欧州勢なんかからしたら、、

モスキートボイス(蚊のような声)と言われなかなかの嫌悪感を抱かれている。(中低音ボイスぐらいだから助かった笑)

 

そんなわけで、、このガラガラ声状態を拾わないということは、、さてはお前変態か?

 

という問いが延々続きます。笑

 

悲しみ。

 

いや、ガラガラ声でも拾ってくれるようにがんばるわ。

オーケーGoogleアイオべA言わフェイバー

↑おい!!!